2008-07-02

Dagens träning!

Jag förstår verkligen om ingen bryr sig
om vad, hur och när jag tränar - jag bryr
mig inte om andras träning och det finns faktiskt
roligare saker att läsa om i folks bloggar än det.
(T.ex. om skobutikstjejer som välter ut skur-
hinkar och dyl. på jobbet... ;)

MEN, ett stort men.
Jag skriver mest för min egen skull, jag blir på
något sätt mer inspirerad om jag läser att
jag har tränat.

Hur som helst, kl. 05.00 imorse vaknade jag
och kunde inte somna om, så jag tog vara på
tiden och tränade Pilates Buns 'n' thighs.
Det var faktiskt skönt att göra det den tiden, haha!

Nu har jag just kommit in från en väldigt påfrestande
cykeltur. Nu tror säker du att jag har varit ute i två
timmar och cyklat. Men det har jag inte, för
15 minuter = en kvart, är vad jag har jag cyklat!
Körde det snabbaste jag kunde, längs Torsgatan,
upp vid Beijer och Solbacken tillbaka.
Det är det jobbigaste jag gjort på länge!
Men det tog på rumpan och det är det värt.















Helt exhausted.

Inga kommentarer: