2008-06-02

Uppdatering!

Nu var det länge sen sist!

Det har hänt mycket.

Jag jobbar fortfarande i Ostvik som lillchef över
15 gubbar som är väldigt roliga ;)
Varvar administration med att stå och
kramas med impregnerade paket som
står för tätt för att man ska kunna läsa
vilken dimension de har...

Har även lärt mig en del norska eftersom
största delen av kunderna är norrmän.
Kempe-flott och Grejt är två ord de ofta använder :P


Har hunnit med lite trevligt festande, dels firmafest
på Scandic med alla från Kåge och Ostvik såg, det var
rikitgt roligt faktiskt...

Nu senast var vi hos Hanna och Patrik, det var
också väldigt trevligt... Måste vi göra om!

Ser fram emot många grillfester i sommar,
med alla vi tycker om!


Jag och David har haft en dålig period som
mest bestått av bråk och dålig stämning.

Men vi har lyckats vända trenden och
just nu känns det som att vi är nykära...

Jag litar på att det är meningen att vi
ska vara tillsammans...

Älskar dig!
Jag har även gjort min tennis-debut,
igår tillsammans med David.
Han är den enda som får mig motiverad
att prova nya saker.
Och det bästa är att jag alltid har så
jävla roligt när vi gör saker :)

Har träningsvärk i rumpan, det blir
mer tennis i sommar!


Robban lever och mår,
snart är det sommarbete och han får äta så
mycket han behagar... LillPlutten ;)

Vi funderar starkt på att köpa in oss i Trevitas föl.
Har börjat fila på namn.

Kom med förslag - både sto och hingstnamn!
De måste vara dräpande coola, typ
Don Corleone... Fast nu finns det redan en sådan
här i krokarna så det går ju inte...

Men nåt annat snyggt?




En annan grej jag har på hjärnan är
HUUUUUUUUUUUUS !

Skulle verkligen vilja bo i hus nu!

Men David :)

Så här skulle det se ut om jag fick välja:



Nattinatt!


1 kommentar:

Josefin sa...

Bra att du äntligen uppdaterar... har saknat din blogg. :P

Grillning och vin någon kväll snart?