2008-06-17

Tisdag!

Nu när David är borta och jobbar får jag roa
mig bäst jag vill på veckorna.

Idag har jag varit ute och sprungit i skogen,
det är så jäkla skönt!
Jag fattar inte vad det är som får mig att stå över
alla de andra 364 dagarna om året, haha..

Sen har jag tränat pilates, det har jag inte gjort på
över ett halvår nu, det är också jätteskönt.

Nu ska det bli en vana!



Till middag blev det en grillad kycklingfilé och en god sallad
som innehöll isbergssallad, tre olika sorters tomater, fetaost,
ärtskidor, rädisor och salladslök.
Det var riktigt gott, man blir inte sådär äckligt tung i magen
heller som man blir av *host* fullkornspasta ;)
(Pik till David)

Imorgon ska jag till optikern, måste kolla synen
för det har jag inte gjort på tre år.
Kanske blir det nya glasögon så småningom?

Sen blir det i alla fall sommarlunch på KågeSåg
för alla anställda, kan nog bli trevligt =)

Imorrn kommer Davvan hem, jag längtar ihjäl mig!

Malin kommer hem nu i veckan,
hoppas vi hinner träffas mycket medan
hon är hemma - hon är en av dom absolut
bästa jag vet faktiskt :)




Inga kommentarer: